.....دلتنگی ها .....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  

نه پیامی ، نه امید گذر نامه بری

کیست ، کز گمشده ی من برساند خبری؟

چون تو رفتی ، همه جا خلوت خاموشان شد

نیست در کوچه ی ما ، زمزمه ی رهگذری

تا که پرواز کنم سوی تو با نغمه ی عشق

چه شود گر که ببخشند مرا بال و پری

مرغ شب در سفر یاد تو ، چاووش منست

بهتر از اشک روان هم ، نبود همسفری

به تن خسته ام ، ای جان سفر کرده بیا !

که همه شب منم و یاد تو و چشم تری

راه ما دور و دلم با غم تو نزدیکست

وین دل غمزده ، جز ناله ندارد هنری

نه شگفتست ، اگر مرغ دلم ناله کند

نیست از سینه ی تنگم ، قفس تنگ تری

برگ برگ تنم از باد خزان میلرزد

پیرم و در شب من خفته امید سحری

باغبان گرید ، تا غنچه بخندد در باغ

پدر از پای فتد تا که ببالد پسری

پسرم ! وقت تو خوش باد که در عرصه ی عمر

جز دل خرم فرزند ، نخواهد پدری

برف پیری به سرم چون نگری، طعنه مزن

زیر خاکستر من ، خفته دل شعله وری

درد باید ، که سخن زنده بماند جاوید

ورنه از شاعر بی درد ، نماند اثری

 

اثر مهدی سهیلی از کتاب چه کنم؟ دلم از سنگ که نیست.....



نظرات شما عزیزان:

ابجی
ساعت13:01---1 آبان 1393
به به به...کتاب مردمو میگیری ازتوش شعر مینویسی فکر میکنی خیلی یلی.....بابا باهوش.......
پاسخ: ... عزیزم شما که مردم نیستین،هستین؟؟ منم که اسم کتابو نوشتم ... ولی عجب کتابیه ... و این شعر برام بهترینه ... ممنونم ازتون


...
ساعت16:36---24 مهر 1393

گاهی دلم تنگ تو می شود...
به تمام دلایلی که نیستی...
وبه اجبار اروم می گیرم...
چه اجبار تلخی.....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 24 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:9 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق